NP!

Jag har kommit på att Np är en sjukdom, och lider du av den så är du mkt tröt och går i årskurs nio. xD
Iallafall så har det varit Np... Något ingen ser fram imot (jag tränade ju igår om ni inte märkte ddet=) hehe)
Men jag skrev om det första man kunde skriva om... Och det var något hemskt. Ni som känner mig borde veta var som varit/är värst i mitt liv (den saken drabbade ganksa många tycker jag)
Men jag lättade på hjärtat så nu har jag varit typ hyper glad!!=D

VI hade sen sv vilket var.. hm >TRÅKIGT! Ne nu var jag elak....
Lunch= >Fiskpanetter m potatis & kallsås.
Lunchrast= Flum a là de flum. Inkluderat killparfym (axe så gott!! de var några som hade det och jag säger bara mm mmm mmmmm) Godis, hoppande & och kill-klass-kompisar som stirrar (precis vad alla vill... Eller??) 
Okej ska berätta närmare.
Jag gick och sa ex-hale in-hale (ni vet andaas in andas ut) för killarna framför hade axe i mängder. Sen när vi går förbi de i klassen säger jag "det e som en drog, jag skulle kunna lukta på det hela tiden mmmm" medans jag säer det tysnar klasskompisarna och vid mitt mmmm gör jag som om jag andas in arom (fatta om de kolla!! Men det var inte mitt fel de luktar gott!)

No=skriva, skriva & Skriva. 
Ma= Lek (igen... vet inte hur många ggr jag skriver det...)

Sitter nu på biblan (mamma jobbar ju där så...) Iallafall så måste jag vara här för sen ska vi på matlagningskurs, hur man gör för att allt ska bli billigare (jjag är tydligen lite dyr i drift)

Jag har fem min innan jag kommer få skäll så ska avrunda med en ska jag glömt berätta...

När jag var hoss min farbror skulle jag ta en godis... Tappa den i tröja... PINSAMT. Och jag var ju tvungen att ta upp den oxå... Men it's all good.
Goodbye. Vote. Be Happie.

Kommentarer
Postat av: sandra

Jag hoppas att det gick bra på NP för dig!

kram

2009-03-25 @ 16:37:40
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: amanda

vi är bäst på luncherna ! :D

2009-03-25 @ 18:20:06
Postat av: sandra

hoppas det går bra på NP föe dii

2009-03-25 @ 19:42:30
URL: http://sandransblogg.blogg.se/
Postat av: sandra

haah, fan vilken härlig dag du ahr haft. Min har nästan vart lika bra=) hare braw^^

2009-04-14 @ 16:13:50
URL: http://sandransblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0