Musikföredrag!

Idag har varit värsta stressdagen, vaknade en kvart tidigare men han ändå inte klart med allt.
Sen var det läs... Jag läser en skitdålig bok!
Sen var det musik dödsdommen... Precis före det var min tur började jag nästa hyperveltilera! Jag andades skit snabbt och började skaka... Men jag lyckades lungna mig och gjorde föredraget. Fast vissa skratta när jag sa fel men jag tror de mesta sjöng med i låten, We're not gonna take it. Vilket var vad jag hoppades på!
Sen var det franska, jag tog med det jag bakade och det räckte och belv över=) vi fick oxå två styckna kladdkakor, de va riktigt gött. 
Sen var det mat örtkryddadstek med potatis klyftor (jag åt inte för jag var redan mätt). 
Sen blev det Buddhismen, och jag pluugade jätte mycket, titta bara.
Rätt Insikt
Rätt Beslut
Rätt Tal
Rätt Handling
Rätt Levnadssätt
Rätt Strävan
Rätt Uppmerksamhet
Rätt Meditation
Det var den åttafaldiga vägen!!
Efter det var det bild där vi skulle skriva sammanfattning om det vi jobbat med, sen ritade jag av vår "modell". 
Och nu är jag hemma och har tråk.
HejDå P.s. Jag kommer nog skriva mer sen och 5 dagar kvar!!
 

Kommentarer
Postat av: fanny

dom skrattade inte för att du gjorde fel xD ditt föredrag var ju roligt!

2009-03-06 @ 15:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0