Lögn apa var det här.

Har ju skrivit hela tiden att nu ska jag allt vara duktig och träna lite. Men vad tror ni man gör då?? Jo man kommer på att man fick choklad i födelsedags persent oxå. Och den kan vi ju inte lämna oöppnad!
Så man vänder heja rummet uppochner för man vet att man la den i rummet. Då hittar man den och tänker det var motion och sätter sig bekvämt i data stolen och tänker nu förtjänar jag chokladen nu när jag ansträngt mig att hitta den. Så det är vad jag har gjort.xD
Så kan det gå....
Men jag kanske lär mig en läxa.... Tror vi det eller?? Nee inte jag iallafall för jag vet att jag har etto öppnat popcorn-paket på golvet och så kan vi ju inte ha det! xD
Hehe.
HejDå. Måste ta mig till micron. Eller spara??
Eh jag sparar HejDå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0