Ledsen...

Att jag inte skrev igår men min kusin drog ut massa data sladdar, ni förstår problemet... Men jag fixade det helt själv! Så duktig är jag =)
Igår var det iallafall kalas, första gästen var min mormor som kom tidigare än planerat (jag städade i bara skjortan). Iallafall så var det kul och fick jätte bra och fina saker så Tack!!! Fick 3st hm-kort, det behövs alltid! EN nallebjörn, solglasögon, 2st halsband en skirv/rit bok och 100 kr. Men har ju fortfarande från familjen och några kompisars kvar =)... 
Sen när de åkt kolla jag på andra chansen, vet faktiskt inte vad jag ska säga om det... Tråkigt är väll rätta ordet. 

Idag skulle jag vara duktig och gå i kyrkan (för att skaffa underskrifter till konfan, tio behövs jag har 6) men vi åket till fel kyrka... Så istället skulle vi åka runt och sedan gå på promenda men sitället stanna mamma vid varje runstten vi så och det längsta jag gick var runt en kyrka för att leta efter runstenar såå jätte kul, inte. Men vi fortsatte iallafall och sen stanna vi på kafé, jag tog sprite och en damsugare/punchrulle. Jag säger bara mums om det. 

Nu är jag hemma och kollar på att allt funkar.

P.s. Efter som jag inte kunde räkna ner igår så.. Igår var det 4 dagar kvar men nu är det bara 3 tills jag fyller 16. Börjar det bli irreterande??
HejDå Ha Kul Och Kommentera.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0