Konfa!

Idag vaknade jag sjukt tidigt.
Vid ca 8. För jag skulle ju ha konfa... Där fick vi träffa en som som var mulit-religös-guide. Han snacka om olika religoner och att man inte ska vara rädd för att fråga om religonen bara man frågar på ett shyst sätt.
  Sen släpa mamma med mig på kyrk-teater som varade i 2 timmar. Hemskt!!
Det var gamlingar som spelade teater om gammla tider, och sjöng psalmer (de hade fusk lappar och hackade upp sig).
Detta var en sak jag aldrig gör om!! P.s. jag har skrivit om detta 3 ggr nu för datan är skit dum så jag är nu mkt irreterad!!!!!!
  Det var dock en sak jag inte fattade md den där tråk-teatern... En präst hade tio barn sen döptes dem och efter det hade de bara tre kvar.
Vad drar ni för slutsats??
 Jag drog att prästen var oduglig på dop och dränkte de sju första.
Berättade min teori för mamma och hon:
As garva och sa (jag citerar) "DU är den BLONDASTE i vår familj" Jag=blond?? neee.
Så jag ringde storesyster om detta och hon påminde mig om earth hour. 
Sen sa hon " men man får ha tv på"
Jag svarar "åå får man ha på datan oxå då?"
Store: ne den dras på el!"
Ninni" men det gör väll tv oxå"
Mamma"man ska släcka allt!"
Store: "DU É SÅ BLOND"
  Har de gått imot mig eller??  

HejDå.
Kommentera.
"Rösta".

Kommentarer
Postat av: sandra

det där var världens bästa teori!! :D

2009-03-29 @ 11:20:47
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0