Klumpig eller vad??

Dagen började skit dåligt, blev försenad. Tänkte platta håret men fick sen en snilleblixt att: vaför platta håret när jag ska ha bad?? Det är ju ingen bra idé...
Sen krockade jag in i en tjej när jag gick till skåpen, blev helt röflammig i fejan, och i ögonen på badet och ont i halsen p.g.a kallsup!!Så kunde inte sätta i linserna (det skulle bara bli värre).  Sen tappade jag besticken när vi hade mat, kunde inte prata sa fel med ä ö å e, riktigt irreterande! Fick en snöboll på mig, den var riktigt hård. Sen gick jag hela dan iprincip skit rädd för att få snöboll på mig & såg helt förvirrad ut, (kom inte ihåg nått).
Kom iallafall hem utan skråmor men jag började gråta som en tok p.g.a kyla.
sen lagade jag maten, makaroner m tacokrydadköttfärs, det gick skit (som vanligt när jag gör nåt)! Fick damp på katterna som ville äta köttfärs, sen damp på mamma för hon inte hjälpte mig (hon borde fattat utan att jag ska behöva yttra mig!) läste Frida, och nu dettat.
Ska skriva snart igen för lite mer info...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0