Innebandy!!

Idag på id hade vi.. Gissa... Innebandy och jag SÖG! Men de lät mig spela ändå, konstigt. Innan det hade vi sol och jag jobbade på mitt musikföredrag (som inte é klart och jag ska ha imorrn, iprincip har jag inte äns börjat). Och så skickade jag massor med sms om mitt kalas (säger man så nuförtiden??).

Och sen blev det engelska, med vårat rollspel där vi kommit långt, lite jobbigt att jag under framträdandet kommer att få sitta under en kartong och leka TV.
Iallafall var det köttfärs i ungn (vet inte om det iktigt heter så) med potatis och brunsås... Helt ok jämtför med de andra dagarna men ändå blä!

Sen so TRÅK, Matte Tråk (satt och klottrade och lyssna på musik hela lektionen) och sen sv.
Och nu har jag en fråga... Vi kolla på np idag läs... Och han sa vad Vg var 7 st 2p, Fatta ni?? Man skulle ha 7 styckna 2 poängare... och Mvg var det plus 3 st 3p. Men jag hade 6st 2p & 2st 2,5p & 2st 3p... Var hamnar jag?? för jag har inte 7st 2p, jag har bara 6, betyder det att jag bara får G??

Sen kom jag hem och hade flumsat hela vägen hem (ni skulle sett mig dansa mitt i gatan, nee det sög XD). 
Kom hem och nu har jag "bakat" choklat moussé et menth... Choklad mousse med mint allltså. som jag kanske bjuder på franskan imorrn.

Vi ska ha föredrag där oxå men jag är inte klar, Vilken chock va??
Och jag måste göra musik nu, men det gör jag verkligen inte!
Och måste rätta uppsatser, Not!
Och plugga till prov, eller ej...
Och göra eng läxa, kanske senare.

Men just nu lyssnar jag på... Robert Pattinson. Han musik är så lugnande när man är stressad, men jag fattar inte ett ord av vad han sjunger för det känns som han mummlar. 

Okej ingen skrev att de ville höra vilka killar jag gillar nu och så... Konstigt att ni inte är intresserande.. Menmen inte mitt val, det var erat ansvar.

Okej ska fixa allt jag inte vill gör men ska först berätta att jag inte skadat mig eller skämt ut mig, förutom sv...
 Jag fångade till och med en pappersboll jag skulle fånga i luften!

HejDå, Skriv Kommentarer, Och Ha Kul! 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Kan man kommentera sig själv??

Har funderat på det faktiskt!!

Så nu får vi se.

Spänningen stiger!

2009-03-05 @ 19:29:42
Postat av: Stooorasyster

HALLÅ, pojkar!? finns det flera stycken!? :P hahaha



Sen måste du faktiskt skriva speciellt om din STORASYSTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-03-05 @ 20:46:43
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0