Inlägg nr 50!

Okej detta är inlägg nr 50. Och ni kan se några förändringar jag gjort på bloggen!
Idag hade vi ju Np och det gick ok... Kunde gått mkt bättre menmen. Fick pankakor till lunch de va gott.
Sen hade vi so där vi håller på med World War 1. Vi kolla på film (som var gammal och tråkig). Sista lektionen blev Bild där vi skulle tolka en bild. Jag tolkade det som en gammal ubåts dräckt där glaset reflekterade ett grönt sken. Det visade sig vara ett tält som stod på en gräs plätt. Sen trode jag att det stod ett gamalt övergivet hus, det visade sig vara en bil. XD Så duktig är jag på bildtolkning.

Har suttit vid datan och kollat på sätt att uppdatera bloggen och det har jag ju gjort.

Sen åkte jag vid sju för att hämta bror min vid tåget... Handlade då 2 läsk, 2 tuggumipaket, lekerol, cheez balls, popcorn och zwartswaldstårta. Säger bara en sak m mm mmm =D

Okej det var min dag ska kolla på mer saker...

HejDå Ha Kul & Kommentera! P.S. var med i min lilla  omröstning för att se vilka som kollar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0