Igår...

Så blev det cp med internet. Men that's all good.
Men vad hände mer undrar ni välll?
Jo detta:
Sol. fulm e di flumflum
Eng: skriva...
Idrott: skulle leka skäppsbrott... Vilket inte är bra om man är klumpig. Jag trilla typ 2-3 ggr. Hade oxå en egen taktik som inte funka. När kullaren kom så gömde jag mig= ta upp händerna och låtsas att de inte så mig... Men ändå hörde man ordet kull och någon som slog mig....
So:Inte mkt (kan dock jätte mkt känns det som)
Ma: int mkt där heller.
Sv: författarporträtt. Ni var jätte duktiga!=)

KOm hem och... Åt choklad godis... Städa mitt klädskåp...
OCH LÄSTE UT TWILIGHT!!!
Den sluta ju jätte bra!=D

Kommentarer
Postat av: Jennfäär

jag sööög på författarporträttet men tack du xd

2009-03-29 @ 18:38:11
Postat av: Jennfäär

jag sööög på författarporträttet men tack du xd

2009-03-29 @ 18:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0