Idag::

Har varit mkt bättre, jag har inte gjort illa mig! Men blivit utskämd men det får in höra mer om senare! Jag har haft slöjd idag, mkt trevligt, mkt gjort. Gör en klocka till min mor=)   (det är en bok så sshhh, inte berätta) iallafall så ska jag skriva saker i latin i själva boken, typ som du vet att du ska dö, han kom han såg han segrade och annat jag hitta på en hemsida så... Vi får se hur det blir!
Hade sen sv: där det blev författarporträtt (dock inte mitt för jag är klar) men det var bra!! Och det på minnde mig ni bör verkligen läsa den jag hade om. Meg Cabot, hennes böcker är jätte bra (dock inte lika bra som twilight). Meg har en jätte bra bok som heter "så blir du populär" och är jätte bra!!!=) Men den på engelska tycker jag är bättre... How to be ..... Heter den (Tänk det engelska ordet för populär vid punkterna, kan inte stava till det).   Sen var det lunch potatis m fiskbullar, urk! =( 
Okej jag tror det pinsamma hände nu, det var att jag hade på mig en tröja med dragkedja som en klasskompis drog ner, så när jag skulle knäppa kom hon bakifrån och drog ut tröjan så jag inte kunde knäppa, och fick gå med henne som kommenterade t.ex. "dina ..... hoppar" mm. medans jag försöker dra upp... Sen kom vi till killarna i klassen och hon putta mig ditåt medans jag vek undan, men då räddade en annan mig och drog bort mig från killarna... Det måste trott att vi har jätte problem! Men aja jag kanske har det... (skriv inge om det).

Sen när jag skulle på bussen åker den iväg, så alla som skulle på fick ta laxne bussen vilket verkligen inte ska åt mitt håll. Sen fick vi hoppa av och börja gå hem... Då kommer vår buss med värsta punka på höger fram hjul, men vi fick åka med den ändå! =) 
Så har min dag sett ut, kul eller hur??!! =)
HejDå Ha Kul!
P.s. Om ni inte fatta räknar jag ner till min "sweeet 16" som är om 7 dar!!  

Kommentarer
Postat av: Sandra the man xD

Hmm... undra vem den dära kompisen var som drog ner din tröja..xD<3

2009-03-04 @ 18:19:31
Postat av: Stooorasyster

2009-03-05 @ 08:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0