Idag!

Ja vad kan man säga om idag...
Läs, någon bok jag låna från skolan...
Idrott: Handboll, så sög man ju på det oxå då. Fast jag lyckades nästan fånga alla bollar... Vi skulle liksom assa till en som stod ca 3 meter längre bort springa fånga bollen och mål. Men ..... som skulle passa tycket nog det var tråkigt så vissa bollar belv fel t.ex. biceps-kastet, snabb-kastet. bak-kastet, luringen. De två första fick jag testa på men min kompis fick bara dumma bollar. Sen blev det handbolls match, vi fick möta hockey killarna. Så vi förlordae.=(
so. läxa (prov) om första världs kriget.
Lunch. typ potatis pankakor.
No. inte mkt.
Jag bet mig oxå två ggr idag.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Du gnäller fast att du fick de bra bollarna:P

2009-03-30 @ 20:17:03
Postat av: Linda

Du gnäller fast att du fick de bra bollarna:P

2009-03-30 @ 20:17:08
Postat av: Linda

Du gnäller fast att du fick de bra bollarna:P

2009-03-30 @ 20:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0