Hejsan hoppsan!

I'm back!! =D
Har ni saknat mig??
Jag har! =D
Idag vaknade jag 8.45. Iallafall trodde jag det men ack så fel jag hade, dumma tidsförändringar har ju skätt under natten. Så gissa när jag vakna??
Gissa varför??
Jo jag skulle till kyrkan (jag måste ju gå tio ggr för att bli konfemerad, har gått sju idag) så jag satt och kolla på tv, tog det lilla lungnans tills mamma säger att vi ska åka om en kvart! Jag han inte äta frukost så min mage kurrade hela tiden... Pinsamt!
I kyrkan var det tydligen ingen pianoist (heter det så... den som spelar på pianot? eller är det pianist?) så gissa vad vi får göra.. Sjunga ackapella!! Och jag sög...
Kom hem och åt frukost, Baguetter!! M MM MMMM, Så gott.
   Har tittat på tv och lagat mat tittat på tv.. Ja ni fattar.
Något annat. JO jag gjorde både lillesyrran och mamma sura på mig! Världsrekord!
  Mamma= jag e lite elak för hon tvingar mig hämta allt... så hon hade tagit ett papper som var lillens, la sig i sängen och sa "kan du lämna till lillen?" (okej hon sa inte lille men ni fattar)
jag "men herregud, varför kan inte du göra det? de e inte så jävla svårt"
Vilket jag brukar säga, spc till hennes " ninni kan du hämta mjölk?" eller "ninni kan du sätta på kaffe?" 
  Men hon blev skit irreterad.  Fast det löste sig... Hon lämna och tvinga ´mig bädda sängen.
  I lillens fall:
"lillen hjäp mig nu!! TA bort katten!!!" (kanske skriker... men åt katten.
Lillen "sluta skrik åt mig. Jag vill ha en ursäkt för att du skrek åt mig"
Ni fattar... Jag vägra ge en ursäkt för hon inte förtjänat en.

Nu ska jag säga en skämmig sak...

Vad är mest patetiskt?

"Jag ska äta popcorn och chips ikväll"

Eller...

Jag äter chipsen som ligger framme för jag är så slö att jag inte orkar..
 A. sätta i popcornen i micron.
B. vänta.
C. hälla i skål.
D. äta.

Vilket är mest patetiskt??
Och vilken är ninni??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0