Hejsan alla glada.

Hello earth people!=)
Jo igår skrev jag inget för jag läste hela kvälen. (min lille syster tvingar mig läsa mkt för att hon vill ha boken)
Iallafall så igår... Hade vi läs (fast vi pratade om l'internet),
 Id (hade fys=( det var så jobbigt för jag hade ont i magen och det känndes som jag ströps hela tiden, och han tvinga oss ligga på magen och sprattla, sen fick jag en lijaan i skallen. =( de va inte kul!!)
So( vi fick skriva like maniac's!) LUnch blod pudding=eeww=( No (Vikarie så vi gjorde inge)
Fick mina linser igår!! =D =D = D
Och mitt nya pass kom och jag såg inte lika ful ut som jag trott. =)

And today:
It begin's far across the country deep deep within the ocean...
Skämta..
Eh Hk=pitabörd= nya arbetskamrater.
Eng= sitta under bord= skaffa bättre linnen =/
Ma= spela spel (fast vi inte fick men sshh)
Lunch= köttbullar m potatis.
Fr=film= bra. 
Sol= so. Sen inge=prata annat.

Bet mig 2 ggr i tungan idag. =(
Tappa mat 2 ggr på mig. (man ska tydligen inte skära i moröter) men jag tappade inte mest mat.
Iallafall Så: Skrämde jag lillesyrran!! =D
Vi pratade om att jag skrämt henne förut genom att stirra skräckslaget bakom henne och peka.
Sen gick hon in på sitt rum. Nu ska jag berätta hennes mistag.
1 stänga dörren
2 HÖG volym
3räddhare.
Gissa vad jag gjorde??
Smög mig fram röck upp dörren och skulle skrika " här kommer döden" Men hon börja gallskrika. Fy fan vad kul det var. Hehe made my day. =D
Bye so long.
Rösta & kommentera.
p.s all engelska är för att vi ska ha uppsats skrivningg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0