Härliga Tisdag!

Japp det stod rätt. Tisdag= inte i skolan.. Igår och idag har vi studiedagar! Det är så skönt!
Iallafall så igår var jag på handledar kursen, den var skit tråkigt. Och mkt trång. Alla skrattade åt det jag sa t.ex.  Handledar snubben säger "har du kört bil någon gång?"
Jag svarar "nej"
"inte någon gång alls?"
"nej men jag höll i ratten en gång"
"och det var kul?"
"nej vi höll på att köra ner i diket"
OCh då skrattade alla. Min mamma skrattade mest, så fort jag sa något började hon garva.
Idag måste jag vara lite nyttig och typ gå ett varv runt huset eftersom min kost har typ varit, kladdkaka, tårta, chips, godis, lekerol, mer chips, mer godis, läsk... Ja ni fattar... Inte den mest hällsosamma typen.
Så idag blir det nyttigt utom dem senaste timmarna har redan ätit chips tårta och läsk... Jag är så svag XD
Aja imorgon börjar skolan och det kommer att vara skit jobbigt att gå upp, kommer inte att orka!

HejDå För Stunden Ha Kul & Kommentera Och Rösta!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Så härligt med lediga dagar!

2009-03-17 @ 13:22:57
URL: http://junitjejen.se
Postat av: issa

Hej Kolla gärna in i min blogg =)

Där kan man läsa om mitt liv, testa sej själv, delta i spännande tävlingar, dreggla över dom hetaste hunkarna, bättra på sina kunskaper inom sex & kärlek, få dom bästa tipsen på allt från kläder och smink till oanvändbara stenar från skogen och en jävla massa mer

Kramar // stuumpan

2009-03-17 @ 13:27:47
URL: http://stuumpan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0