Happy Brithday!

To me!!
Okej ska börja med att säga att jag skrev  fel, 16 inte 26... Aja ingen stor skada skädd.
Vad som hänt idag utom det uppenbara är att jag fått porslin! Juste jag skrev rätt porslin, det var kaffekoppar (jag dricker inte kaffe) & takrikar & skålar & små talrikar. Men de var jätte fina med små blommor! och sen fick jag en cd frn min lillesyster. Det var det jag fick på morgonen...

Kom till skolan och fick många grattulationer, så jag tackar mkt till er som sa något. =)
Sen fick jag en present... En jätte fin spargris. Sen kom den andra och jag fick en present som båda bidragit med. En låda med godis i och en penna där det stod sex bomb... Tack... Vet dock inte om pennan passar till just mig.
Sen var det klassläs, jag läste pochahontas. mkt bra! Många bilder XD

Sen gick de upp och satte fulabilder på mig i hela skolan, men de blev nerdragna snabbt (jag lovar att jag inte gjorde det!). Vi Hade sen slöjd, gick väll okej....

Svenskan var mer som historia, det var skit tråkigt (ledsen läraren men jag gillar inte historia)...

Lunch: Fiskpanetter med sås & potatis... mm jätte gott, eller inte.

No: genetik... Vi fick bara skriva... Och fick reda på att jag fick G på ett G-prov. Duktigt, jag vet! =)

Matte, vi kollade vad vi kunde (inte mkt)... Sen gjorde jag sudoku och jag rockade!!

Sen gick jag hem, holl på att trilla sex ggr och trillla en gång. 

Kom hem och gjorde smörgåstårta... Den blev ok för att vara min första!

Min stora syster och hennes pojkvän kom och fikade... Fick örhängen som var jätte fin och 500 av mamma. Tack!! =)

Aja, HejDå Ha Kul &Kommentera! 

Kommentarer
Postat av: Pelle

Hoppas du hade en trevlig dag Syster :D Grattis :D <3

Postat av: sandra

grattis till dig. du underbara människa!!

2009-03-12 @ 18:01:44
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Jennfäär

Graaaaaattis :D nu äre dagen efter menee.. jag sa grattis i skolan igår så. :*

2009-03-12 @ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0