Hallå igen...

Jag vet att jag måste vara otroligt störande med alla dessa inlägg.men jag är på så bra humör att jag inte bryr mig, faktiskt så påminnde det mig att i mitt horoskåp stod det att jag kommer ändra humör mkt, vilket stämmer in mkt bra på dan t.ex. avslappnad, strässad, ireterad, lugn, irreterad, gla, arg, och nu till överlycklig! XD
 
Men det var inte därför jag börja skriva serru, ne anledingen till det var att min högtalare ringde! "Jag tänkte va fan ringer högtalaren för?! Hur kan en hög talare ringa?!!"   Jag kom snart på att en jag chatta me ville ha video samtal (den leket med knappar som fanns).
Det ringde igen men då var jag beräd så jag svara och vet ni vad jag får se?? En smilyes på ett finger! JAg höll på att dö va skratt =)
Och därför börja jag skriva för det var kul och ni borde testa för att se hur reagerar! Så tack för att du skrämmde livet på mig! XD
Hej då igen

Kommentarer
Postat av: amanda

Fanny är värd en stoooor kram! :D

2009-03-03 @ 18:31:26
Postat av: Stooorasyster

Hallå syster dyster! :P Nu läser jag din blogg! ;)

2009-03-04 @ 14:12:42
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0