GIK!! I Will Always Love you!

Som jag sagt kom vår skola till dm- final. =D
Jag är mäkta stolt över detta. =D
Några nummer som betyder något är nr.
14. ....é
24. O....
22. med initsialerna. LE LER LEN.
(de går i min klass, och då stöttar jag dem)
Iallafall så spelade de jätte bra första halvlek... Blev bara nårga slagsmål...
1-0 Till GIK!! (Och om någon vet vem det var som gjorde så säg!!)
Sen gick det utför kan man säga... =(
Och våra killar belv "lite" irreterade så många slagsmål... Några var... När sskit många slogs vid målet och dommarna kunde inte avbryta det. när nr 24 tog ena killens huvud under armen och åkte iväg.... när någon tog den andres tröja och drog den över huvudet.
Jag burkar gilla när det var slagsmål... Men inte idag... De var så arga att jag blev arg (jag sattt och skaka av liska & att det var kallt)

Tänker inte berätta hur det slutade...
Men Jag kan säga en ska... Jag blev arg... Så när vi kom ut och hade gått runt ett hörn stannde jag... skerk några svordommar och hoppade uppochner som en galning.
Detta funka men bara lite så efter ett tag gjorde jag om det fast mkt mer.

Jag vet inte varför jag bryr mig... Kanske för jag såg hur fult dom spelade och att dommar jä**ln inte gjorde nåt...
Kanske för jag är uppväxt i hockeyn och blir mer engagerad.... Men en ska är jsg säker på... 
Att vi aldrig kommer få veta varför jag gjorde det. ;)  

Men jag och två kompisar blev så inne i matchen så vi gjorde en gång så hela "klacken" sjöng med i vår ramsa (iallafall klacken på vår halva)
Sen hejade vi som galningar.

P.s har ni märkt att det är skit kallt.

Kommentarer
Postat av: Jennfäär

asså GIK som brukar va bra !? :o de äger att va uppväxt me hockey ;)

2009-03-29 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0