FREDAG

Kan ju passa på att säga att det är helg imorgon för er som inte vet...
Och imorgon ska vi fika hos min farbror som fyller 50!! GRATTIS! Iallafall får inte jag & lillesyrran vara med på kalaset (undra varför ;) kanske Alkohol?? Men vi fick vara med förra gången...)
Iallafall får vi inte va med fast vi sa att vi kunde vara underhållningen, vi hade tränat på gitarr hopp, och glida med gitarr, och vi kan krossa en gitarr. m.m. Utom att spela den.
Så vi får häller inte vara hemma så jag & lille tjejen (annars kallad lillesyster) ska ha Sleep over hoss grand mere! (annars kallad mormor)

Sen så vet jag inte vad jag ska göra på söndag... Tyck till vid högerhörn!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0