Fortfarnade en klump!!

Idag har nästan varit lika inntresant som igår...
har fått snö boll i bakhuvudet (den var inte ens menad åt mig!), stuckit mig på pennan typ 28 ggr, haft hk prov, ätit typ världen äkligaste skol mat (okej jag åt den inte för den var för äklig) m.m.
Och vill bara säga att det inte tydligen funkade med min komentar om att ni skulle kommentera mer.. sorligt =(
Och nu till skolans äkliga msaträtt: potatis grattäng med spenat! Fatta SPENAT. Och sen kunde man äta rostade rotfrukter mmmm, jättte gott, eller inte! 

OCh för er som inte fattat det är 8 dar kvar till min födelsedag...
Oj jag kom på en skit kul grej som hände idag på eng: Vi spelar en teater och jag skulle vara två personer, pubertets sonen, och tv:n. Iallafall när jag skulle säga min replik står "farmor" med sin sjal och låtsas skjuta mig... Gud hon såg hemsk ut så jag brast i skratt och gud va jag fick ont i magen! XD Det var den roligaste lektion på evigheter, gud vad man kan skratta åt skådespel! Dock sög jag =(
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0