Detta har hänt:

Inge!
Skola!
ÄLG!
Hem!

Skola: Läs, Mu, fra, Lunch: PAsta m rotfrukter i sås, So, Bild.

ÄLG: PÅ väg hem såg jag två älgar typ 5 m bort. De stod vid kullen och jag på vägen. Jag filma de kolla ppå mig som om jag var helt pantad (den frågan kan diskuteras;) Inte för att vi ska göra det). Iallafall tänkte jag lägga upp den här men jag vet inte hur man gör med filmer... Så om ni vet SÄG! Annars blir det inge skräkfilmer... Inte för att jag skulle göra det.

Hem: Är nu hemma. Inte gjort mkt faktiskt. Men idag är det min tur att laga mat!! Och vi alla vet ju att jag är ur grym på det!! xD

Nu har jag en fråga... Ska jag radera bilden på mig eller lägga upp en ny?? Svår fråga, jag vet;) För jag tänkte.. Om ni nu fått sätt mig med rakt hår och glasögon, borde ni inte då få se med lockar och utan glasögon??
Men liksom grejen är att de flästa som kommer läsa dett känner nog mig... Så det kanske inte e så kul... Men ni som inte, säg till.... Det är ert val!!

Och ni vet väll hur ni ska göra KOMMENTERA!
HejDå For This Moment!

Kommentarer
Postat av: Anonym

oooh älgar. :)

Det kanske va jag och min kompis du sååg ;o XD

2009-03-26 @ 17:19:35
Postat av: moa

konstii data :<

Det var mii som skrev det där om älgar,men namnet försvaan x)

2009-03-26 @ 17:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0