B'N'B

Vet ni vad det står för?
Jag vet.
Billigt
Nyttigt
Bra
Det är det matlagningskursen ska handla om...
Det var några äldre och några yngre menmen.
Vi lagade bara våflor idag, flera olika recept... Annars kommer vi laga från de recepet som hon gjort själv (med hon menar jag hon som håller i det hela).
Det kommer vara saker m bönor (och bönor är lika me blä för mig)
Iallafall så är det på min skola i min hk sal. (det finns två salar) Fast det var bara min syster och jag som kom från skolan...
Sen var det en fotograf där som fottade oss (mkt pinsamt). Så nångon i framtiden kommer jag bli all over tthe news.
Goodnight and goodbye.

Kommentarer
Postat av: Lillesyrran :(

du glömd säga att vi hade alla glas, bestik och tallrikar :P det var kul nu igen på onsdag syrran

2009-03-30 @ 20:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0