Blev Så ARG!

Alltså Jag fattar inte hur vissa tänker! >=-(Visst min lillesyrra är irreterande ,men den ända som får dryga mot henne är jag och mina syskon!!
Ni kanske fattar att något hänt, så jag borde berätta... Vi satt på bussen hem (en liten buss) och med många mäniskor, lillesyrrran blev lite dryg. iallafall Så när vi skulle gå vad så fällde någon henne när hon skulle kliva av! Hon trilla ner för trappsteget och landa raklång, inte nog med det... de skrattade åt det.  Hur drygt e inte det!!!!! Jag är så arg det är typ det värsta man kan göra! Skratta när någon gör sig illa.

Har blivit lite gladare med tanke på att jag nyss fick reda på att JB kommer visa tilll vilka länder de kommer åka på turne till imorgon, den dagen ska vara min lycko dag=) & min födelsedag så jag kan bara hoppas på det bästa! =)

Okej hur dagen sett ut då... No vi snackade om ögonfärg och arvlag... Jag är blå ögd... Om ni ville veta.
sen var det no igen, teknik, jag blev klar med mitt trådspel. Sen engelska NP! Vi skulle prata men jag kom sen på att jag var jätte dryg och elak för jag avbröt ibland (inte ofta jag lovar) och det var välll det. Sen fick jag reda på att jag suttit och vickat mig hela tiden (en tendens jag gör när jag äter eller blir nervös). Hade matte=tråk. Och lunch, gissa vad det vad gott. Det blev taco.. Som är ju gott...  Sen franska där alla fick utskällning... Vi var inte klara på vår deadline. Sen var det sol där vi satt och inte gjorde mkt. gud vad jag är dålig på sådant, Jag gör ju alldrig det jag ska... Påminner mig jag har inte gjort idrotten som skulle vara inlämnad i fredags... (säg inget till min mor). 

Nu vill ni säkert veta det hemska som hänt mig idag... Okej... Det börja med att jag fick en snöboll på bröstet. Två av mina kompisar tar en snöboll strax efeter detta och lägger den i tröja så ryggen blir helt blöt... Sen så gjorde jag illa knät... Och sen fick jag snöboll i håret. Mer snöbollar på mig när jag väntade på bussen. O.B.S. Att det är alltid samma som kastar snöbollar. P.g.a. "Det är sista gången vi kan kasta på dig som 15-åring". Vilket är så lågt.
Det är ett mirakel att jag är hel... Jag börjar tro att jag har en egen dragninskraft som drar till sig saker som inte skulle träffa mig.

Okej HejDå Ha Kul & Kommentera!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du ska få mer snöbollar på dig i helgen :P Jag har köpt din present oxå bara så du vet lillen:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0