Bara något jag vill säga:

Är tack min kära storasyster för att du skrattar åt min mistag här i livet!!
OCH FÖR ATT DU NYSS PÅMINDE MIG ATT JAG OXÅ FÅR KÖRA BILEN M MAMMMA!!!! PANIKATACK!!!!!!!!
Hur ska jag över leva detta! JAg har världens dåligaste balanssinne och det måste man väll ha??
Jag kommer inte klara detta. AAAAA! Jag vill inte. BUHU!  
Varför???
Dumma bil & dumma vägar. Utsätta mig för fara genom att säga att jag är kapabel till detta (okej, det är inte bilen eller vägen. det är MYNDIGHTEN! Vet de äns vad de gätt sig in på!!! Jag kan ju inte äns för guds namn ta på/av mig ett par byxor utan att trilla eller hoppa runt, runt, RUNT!! )  
OKej jag har nu lungnat ner mig....
Ni som sätt mig byta om till idrotten tror ni jag är kapabel till detta med bil & allt??
Ge mig hopp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0