Ajaj!

Kom på att idag gjorde jag världens tabbe!
Jag stack mig på en gaffel, och så hårt att jag börja blöda!!!
Det gjorde skit ont. I imn stackars tumme.
(Försökte mosa choklad med gaffel. inget jag rekomenderar).
Tänkte ha chokladen till tårtan som extra smask!! =D

Fick nyss en fråga som jag tyckte verka jätte gullig "är du fjortis?"
Såklart, alla jag känner är fjortisar, är inte du?? Lite? Innrst inne??

Ne men jag skulle inte kalla mig fjortis... Inte mina kompisar heller.
Jag beskriver lite så får du bedömma själv, ok?
Gillar: Jonas Brothers, McFLY, Jesse McCartney, Robert Pattinson.
Klädsmak: allt från rock till gull-gull xD
Hårfärg: naturlig.
Vad mer.... p.s. det är inte blont eller jätte brunt.
Och jag säger ord som typ, asså, liksom. Men det gör väll alla??

Så är jag en fjortis??   

Kommentarer
Postat av: sandra

nee jag är inte medlem på freestreet. tittade lite grann men jag orkar inte bry mig om sånt än ;)

2009-03-19 @ 08:52:25
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: moa har fixat typ låtar från paramore men du fixade med robert pattison!

super tack för de låtarna jag älskar de med!

kram

2009-03-19 @ 08:54:44
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: amanda

du kommer alltid va vår lilla fjortis ;)<3

2009-03-19 @ 16:01:18
Postat av: Linda

Min lilla Superfjortiz:) eller porrbrutta som är ditt nya namn XD

2009-03-30 @ 20:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0