Tjoho! Jippi! Hurra! Äntligen!

Var det jag tänkte att jag skulle blogga om. Så glad att det hände, men då.. Eh jaa jag vaknade då. Det hade kännts så verkligt men ack.. Jag vakna till min förtvivlan och kunde inte sommna om..
Men jag borde ha fattat tidigare liksom när kan man sitta i bilen inne i gallerian och kolla ut på vägen till vänster??

Idag har jag städat bilen och åkt till moster för att äta rostbiff och potatis sallad på sjukhuset. sen tog vi jordgubbar och kesella vanille. Det var jätte gott.
sen åkte vi till andra moster  och åt mer jordgubbar. Och jaa nu är vi här. Och jag har pratat med mina f.d. klasskompisar som jag saknat, men jaa jag är slö på att göra nåt åt det så  smsa mig för det tar annars evigheter innan jag gör det..
Och så har jag pratat med min kusin. <3. så kul. Och hon kommer komma imorgon till Idas kalas.

vi ska sen åka till mormor och lämna mosters saker. 
P.s. ida är väldigt dryg och känner för att hälsa att hon saknade att ingen ringde till henne på hennes födelsedag. Men ingen (nästan ingen) ringde på min så hon ska inte hälsa det..

Vi får se om jag hinner blogga mer ikväll och om jag kan få mobilen att lägga upp bilderna.. Men just nu funkar det inte, det är så tråkigt.. Och oxå att jag inte fixat med header. Bajs jag vet..


Men nu ska jag dra.. ses!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0