Tältning

Okej idag kom jag hem vid ca 9-10...
Okej ska jag sammanfatta... Åkte en timma för tidigt, så jag åkte jätte sakta på moppen (fatta hur det såg ut med all packning och liggunderlaget..) vi lekte, grilla, vissa badade, och vissa (som jag) sommna vid 4.15-14-30.. Sen ringde min väckarklocka,  jag tänker åå vilken bra låt, jag tycker om den, vem spelar?.. Och eh det var ju jag det, den ringde vid 6.25 men jag sommna om sen.=)
  Men tältningen var mkt rolig, fast lite innan vi gick och la oss blev det som små grupper vilket jag personligen tycler var blä.. Vi åkte som en klass och då ska man ju inte vara i små grupper liksom...
  Sen har jag kollat på tv och jobbat so..

Det var allt. Fler inlägg senare.. 

Kommentarer
Postat av: sandra

vad kul det låter :D

regnade det någonting?

2009-06-04 @ 16:42:28
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0