Skolavslutning...

Ja idag var det avslutning och jag tror inte riktigt jag fattat vad det innebär.. Men vi får väll se när jag kommer på det och vad som händer då.. =/
  Dagen började med att vi åkte till kyrkan och folk sjöng, spela, fick premier (sex st, grattis! två från min klass så extra grattis till er!) recktorn prata. Men hela dagen har varit dåligt för det har regnat.. Vilket vi inte vill..
  Sen åkte vi buss till skolan och fick träffa mentors grupperna, vi sa hejdå och vad vi längtar till sommaren.. Gissa vad jag sa?. Jo Sommarvärme!!
  Efter det var det klassen, och vi fick våra svenska saker. Och ett häfte med färdiga texter som vi gjort i klassen...
  Därefter var det smörgåstårta och tal från varje klass. Vissa blev jätte rörda och började gråta men jag kunde inte.. Vet inte varför, tänkte typ att det räckte med alla som grät så varför en till liksom?..
Men allt var jätte fint och tårtan god, fick också läsk som jag nog drack mest av vid vårt bord. menmen.
  >Tillbaka till klasserna där vi fick våra betyg och en ros,  sa hejdå till klassföreståndarna..
Sen sammlades hela klasssen för att säga hejdå och kramas... Dock gick vissa men när de märkte att alla stanna kom de tilbaka och kramades. =)
Sen gick vi runt korridoren och sa hejdå till lärarna och till typ alla. Och under kramarna och detta blev vissa jätte ledsen ganska många blev ledsen kan jag erkänna men inte jag... Visst det fanns stunder då jag fick tårar i ögonen men inte mer... Jag vet inte varför kanske för att jag blivit chockad av betyget eller så har jag inte fattat och är trög.. Men något vet jag, att även om jag inte grät så blev jag ledsen och det är jag forfarnade.. Hela min kropp värkte efter vi sakt hej då. Min mage min rygg i halsen.. Och min hjärna känns lite tommare.

Och jag vill att ni ska veta att jag aldrig haft en bättre klass och älskar var och en av er.. Dock olika mkt... Men ni betyder mkt för mig och jag vägrar ge upp hoppet om att vi alla kommer träffas någon gång. ♥

Men nu måste jag dra för jag ska till mormor.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

kmr sakna våran klass :((( <3

2009-06-16 @ 10:18:30
URL: http://galenbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0