Så ledsen

att jag inte hunnit skriva något.. Men typ för första ggn på evigheter hade jag något att göra..
Och nu kan jag säga att jag är skit stolt över hur duktiga betyg du har fått sandra.. Och att ajg aldrig kommer få det..

LÖRDAG:
aka gnesta-dan..
Jag åkte vi vi 10.45 och gick med Cj vi handlade munkar och jag en JONAS BROTHERS T-SHIRT!! Som ni självklart kommer få se.
Sen kom "guy".. och vi fortsatte runt marknaden..
Åt mat på pizzeria bara för att Kompisen jobba där. =) Har aldrig ätit där tidigare men det var gott och annorlunda..
Fortsatte runt marknaden och åkte virrvelvinden.. Vet inte varför men när den snurra som mest skratta jag skit mkt (det var inte ens mitt vanliga skratt utan helt främmande..) och sen när jag inte kunde skratta mer börja hosta Då skratta Cj. Och ändast då!
Sen åkte "guy" Och jag tvinnga Linda att komma in.
Ska troligast åka med henne på balen, jippi typ! =)
Vi åkte mer virrvelvindenoch sammasak helatiden. Skratta, hostanfall. någon annan skratta..
Sen så träffa jag big sis. Därefter så orka vi inte vara kvar så alla skilde sig.
Jag gick upp till mor min och sen satt i bilen.
Därefter till mormor för att kolla på sverige danmark.
SVERIGE SÖG PÅ NATIONALDAGEN.. men det säger inten högt..
Men Källström som när jag var lite hade en typ mega chrush on, tyckte jag inte gjorde bort sig helt utan NILLSON.. eller hur han stavar det..
SEn åkte vi hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0