Igår..

Eh okej tydligen ljög jag tidigare för igår latade jag mig hela dan.. men det var liksom så att jag inte höll koll på klockan så jaa.. Den flög iväg..
Emn big sis kom och jag hjälpte henne att hitta frön och sånt.
Kolla på en otäknad film som likan askungen. Med drew barrymore. mkt kul.=)
Sen kom bigs sis pojkvänn.. Och fixa med stängsel.

Mer på annat inlägg..

Sen åkte de och jag kolla på annat.
sEn var det plötsligt mkt sent.. Ne nu ljög jag igen jag städa oxå. På allvar. HELT seriörst jag städa.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad menar du med att du hjälpte big sis att hitta frön??? Var hittade ni dem??? Vems frön var det? Vad är det som saknas??

2009-06-09 @ 08:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0