The DREAM!

eller vad man nu ska kalla det..
  Och idag drömde jag något roligt och annorlunda... Och om Fanny läser detta kan jag säga att detta är tredje drömen med dem i.. haha jag leder! ;)
  Men det börjar med att någon säger att det finns julklappar i det gömda rummet.. dörren stod på glänt.. Jag går in och BOOM fyllt med julklappar. Någon säger bakom mig "det finns fyra rum till fyllda med julklappar".  Så jag tänker att det borde vara kul att veta vilken av alla klappar som är älst och  vandrar på klapparna till det fjärde rummet, där kliver jag på en klapp som det står "cotton candy".. Plötsligt sitter jag på en säng som finns i rum nummer ett bredvid mig på andra sngen sitter Nick, snätt till höger som mig =bredvid Nick sitter Kevin, andra sidan om Nick sitter min bror. Och bredvid mig sitter Joe.. (märker ni att jag gillar att skriva Nick..) 
Så det såg ut såhär:
JOE    BROR
JAG    NICK
           KEVIN

Men det var andra där som Taylor swift.. Och sen ger bror mig ett paket med mitt namn sen vaknar jag av att ida skriker att jag ska upp och lägger sig på mig.
Sen drar hon bort täcket och kudden. Men jag står på mig och vägrar öppna ögonen. =)

Kommentarer
Postat av: FANNYFANNYFANNYFANNYFANNY...inte ANNONYYYM! :D xD

du glömde skriva att JAG satt brevis nick :D

2009-06-21 @ 18:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0