Idag= Kalas

Jag börjar städa dfet första jag gör och sen hjälper jag Ida med bullbakning och tårtor.
Sen städar jag ännu mer.  och spelar vägg med Ida och bror. Och vi 1 äter jag smörgås tårta efter att vägrat.. Sen ska jag bära bort ida för mamma gilla inte hur smutsiga hennes fötter va, och alla skratta jätte mkt för ida glem av min rygg och jag fick inte släpa henne..
  Sen skulle jag låna shorts av henne men då springer hon runt och jag följer henne i underkläderna, tror ni inte att gästerna kommer då!!
Så jag springer in i rummet och´hon kommer med shortsen, men de var för små och mina kläder blev saboterade av katten. Så jag tog en skjorta och fick låna mjukis. Så det hade jag på kalaset.

Vi fika och åt tårta, spela wii, kolla på tv, kolla på kusinens balfotton som var jätte fina! Och prata lite..
Sen åkte de hem och vi fortsatte spela wii. Sen laga jag mat. Och nu är jag på datan.. Lite självklart menmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0