IDAG

...Väckte mamma mig och jaa det var tidigt. Åt frukost ute som vi brukar på sommaren. Åkte till nyköping. Ida skaffa pass. Visste ni att hon fick ta sina fingertryck med laser grejs!?!  =O   jag vet. blev chockad jag med när jag såg det. Sen åt vi lunch jag tog stekta nudlar. och det var mumma.
Sen handla dia en bikini som man kunde vända ut och in och mamma handla en baddräckt till henne som Ida fick.
Sen fick jag vänta i en timma eller två.. 
Sen åkte vi till  nya kusinen och jag lekte med Ella. Hon skratta så sött. och är ur gullig. =)
Sen åkte vi och de andra handla mat. 

Jag har fått brev från andra hands valet och fick veta att jag blivit antagen där.. Så jag vet inte hur man gör..

Kom hem och tada.. ni kan nog gissa vad jag göör.. blggar..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0