Hejsan igen.. Lång tid.. jag vet..

Men jag bloggar det är själva grejen det.
Iallafall så har jag jobbat idag från 10 till 16. Det var jobbigt att gå upp så tidigt för jag kunde inte somna fören vid ca vid kl 3 eller senare och sen vakna jag när mamma skulle till jobbet.

Under helgen har jag badat solat och kollat på amerikansk fotboll. Typ inge mer..

OCh nu ska jag säga er en sak. Det är ganska irreterande när vi har stängsel så att katterna inte ska smita ut, men istället smiter en katt upp på gallret, över bjälkarna och upp på taket. Sen får man klättra i stegen och försöka ta ner han. som tur kommer detta fixas och jag kommer kunna slappna av.

P.s. Min diet funkar inte.  Hemskt jag vet men man måste tydligen variera sin kost... Men jaja det har jag gjort så igår vart det pizza och idag sallad. Visst är jag duktig??
Ne inte direkt men det får jag och alla andra leva med.

Hejdå... For now..

Kommentarer
Postat av: stooorasyser :D

Glömde du inte att jag var hos er i helgen!? :|

2009-06-30 @ 07:33:06
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0