Hejsan igen då..

Jaa har varit ganska seg på att uppdatera. Och det vet jag mkt väl. Så lite uppdatering krävs..
Sön:Ida kom hem me kompis och ja va me dem lite.. så tönt jag är. tack för det. men jag hade tråkigt.

Mån: JAg var me dem lite igen. Jag vet SLUT PÖÅga mig för att jag är en tönt som spänderar tid med min lilla syster och hennes kompis. Sen jobba jag lite, kknske en timme eller så..

Tis: Jag bada för första ggn i sjön. ett snabbt dopp i det kalla vattnet bara. På vägen dit såg vi en påkörd orm. Sen snok tror ja det va..

Ons: bada igen.. MEn innan de sola jag vi sjön och bada i grannarnas pol.

TOrs: idag asså blir ett eget inlägg som vanligt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0