Hejsan alla som orkar läsa detta...

jag sitter just nu hos min moster, som packar saker för hon ska flyttta in till mormor under veckan tackvare att hennes svärföreldrar ska komma och bo hos henne. ;)
Jag har ju inte bloggat under ca 3 dagar men det kommer, sakta men säkert...

Onsdag: Ida fyllde 14 år!!!!
Och jag gav henne en klänning/linne, en lila sådan med paljetter.
vi bowlade och jag bakade pankaks tårta till henne. Ida vann på bowlingen och jag kom sist.. Men på de sex första ggr fick jag BARA 1 poäng.. Men sen visade bror min hur jag skulle göra och jag kom ikapp, förlorade sen med 2 poäng.. Och jag fick en strike!!
fick oxå en kusin vid namn Molly. som jag fått sett bilder av idag..

Torsdag: Så städade vi och jag jobbade från 15-19. Det jag och min bror gjorde var att ställa upp böcker och att ändra "singnumet". sen kom jag hem till Ida som målat sig i fejset för hon hade tråkigt... Inte bara jag alltså.
vi åt chips under kvällen och fortsatte vår harry potter fimerna.. Men även under denna var det bara jag som såg hela.. Och foppa.. Men han var ju en katt så det räknas inte.. vi åt oxå hamburgare och han som gjorde dem skrev namnen:
Mamma, ida och Ninni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0