Hejsan alla glada..

Okej idag har vsrit mkt trevlig och bra vill jag lova. Det börja med att jag typ vakna i tid.. Sen fick jag ta på mig blöta byxor, men de han torka till första lektionen. Och det var:
HK: Typ NP, jag hamna med fett braiga gruppen! =) Fast först önskade jag en annan men blev mkt nöjd. Vi fick "problemet":
 Din kusin ADAM (som inte finns) har gift sig med en indisk kvinna. Ni ska använda kyckling eller lamm.. Vi lagade curry kyckling m ris och sås. Det blev jätte gott.     MEn korkad som jag var doppade jag "boken" i vattnet, inget blev dock förstört.=)

Sen hade vi eng, där gjorde vi små saker som jag inte ska tråka ut er med...

MA: vi höll på med info om tältningen som tydligen kommer äga rum imorgon.. Så vi får se hur det går med vädret och så.. =D

Lunch: pannbiff. När jag gick ut så stack en kille mig med sin gaffel!! det var inte med flit (tror jag) han skulle lämna talriken men sen fick jag ketchup på handen... Eller blod!! OooooO!

  Franska: roligaste lektionen hitils. Vi spela sänka skäpp och jag VANN. fatta skade glädjen jag hade.. (har märkt att jag är en dålig vinnare..)   Men när jag skänkt alla hennes hade hon bara sänkt min ubåt.. OCh sen satt vi där för hon skulle sänka alla mina, hon sa enda upp till 54 innan hon fick en träff! Fan vad jag skratta då..
  Sen spela vi konstiga familjen, först van hon sen van jag... Fast vi spela inte klart..

Sol: Jobbade med Stalin, sen blev det sudoku.. eller hur det stavas. Jag blev klar ganska tidigt, så jag hjälpte henne.

Sen åkte jag hem.. Och sen kom mamma och översatte en text jag inte fatta..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0