Hej på er alla

Jaha idag så försov jag mig.. .Igen, med en halvtimma. Men jag ´kom utanför dörren bara tio minuter senare än vanligt.=)
Vi hade läs idag och jaa. Inte mer man kan säga om det iallafall..
Sen var det musik och vi fick reda på vad vi hade på provet... Jag hade 28/37. Ganska bra..
Efter det hade vi sista franska lektionen på freja!!=) Och den varade i 5 minuter, vi sjöng två låtar.Ganska kul faktiskt..
Sen flummade vi medan vi vänta på spanska barnen som gått hem till sin lärare och fikat. För det är sånt de gör på lektionerna.
Mat: jaa inte det godaste, och jag har ingen aning om vad jag åt..
So: vi hade svenska läraren inne som pratade sen var det en lek... Jag åkte ut på något som inte kommer göra mamma stolt... Man skulle säga svenska författare... Och den enda jag kom på var astrid lingren men den hade någon sagt... Så att jag inte kunde det och har en mamma som bibloktkarie är lite pinsamt..
Bild: jag ritade klart min och den blev jätte ful tackvare att man färgläggde den..

Åkte hem och irretera syrran åkte sedan in till Gnesta för att kolla på alla som sprang och vara med Cj.. Det var fett kallt och jag kan säga ALLA SOM SPRANG LOPPET VAR MKT DUKTIGA... vi kolla på alla från grinande barn till flåsande gubbar som sprang... (men självklart höll man ett extra öga på ens egen ålder... Eller jag som inte har pojkvän iaf..)

Sen åkte jag hem efter vi nästan frysigt rumpan va oss.

I morgon är det Gnesta dan, vilket betyder, marknad.=) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0