Gröna lund!

Okej jag gick till att börja med Cj och V.F Vi började med lustiga huset och det var ju lustigt.. Eller inte så mkt.. SEn åkte vi något som hette typ line air .. En berg och dal bana.. Den var kul och under hela resan skrek jag till Cj "Vsad i helvete har du gätt mig in på, din lilla jä**a råttunge!!" ganska mkt sånt blev det... Men hon bara skratta åt mig.
  Sen åkte Cj Och V.F fritt fall.. (att de våga fatta jag inte..) Cj skaffa till och med ett fotto.
SEn blev det  INSANE för alla... Under hela vänte tiden sa Cj typ "kan vi inte gå.. Vi kan väll gå.. .Jag vill inte göra detta" men jag sa att hon skulle få göra det om hon kasttade sig på golvet och börja böla.. Det gjorde hon inte och vi åkte..
När vi är i första uppförsbacken ser jag några i min klass där nedanför så jag vinkar och skriker man måste ju ha vittnen liksom..
Och när vi åkte.. Större delen var vi upp och ner, med bara säkerhets remmen fast spänd.. Så jag skrek som en liten flicka.. Sen åkte vi typ lilla frittfall..  Det kittlades jätte mkt.
Och Den där saken man snurrar i luften sittandes på stolar med kedjor.. Vid vattnet.. Sen någon sak som spelade musik och snurra runt ganska sakta.. Den var rolig och jag kunde låtarna så de sjöng jag.=) Ni vet som shrek låten..
Vi åkte oxå flygande mattan och Cj och jag blev typ ståendes varje gång den svängde.. mkt jobbigt..
Men nu måste jag dra..
HEJ DÅ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0