GOder afton

Hej och ledsen att jag inte kunnat skriva men jag har varit så upptagen ja..
Så vart lämnade jag er?? Juste med att jag skulle åka till mormor.. Vi var  där och det var trevligt, tvingade bigsis att följa med och hon övningskörde dit. Sen hos mormor fick jag tortilla chips!=)
Efter det kom jag på att vi måste ju skaffa fina gls från McDonlads. =) och självklart blev det då mccdonalds.

I lördags hemta vi hem bror och åt mccdonalds + taco. =) SEn skulle vi ha harry poter kväll som mamma sa att vi skulle, men det blev inget av det så bajsigt...

Söndags var jag på präst vigning, min kusin blev då präst, så grattis? Han prästvigdes i strängnes och efter det åkte vi ?? för att fika och ge present. Det var jätte god mat där och jag hade trevligt. =)
Vi kom hem och hade harry potter kväll, men mamma la sig tidigt, ida somna pelle la sig så jag satt själv och kollade..
 
Måndags vaknade jag och klädde på mig jobbade sen från 12 fill 17 med att sätta upp böcker. Han med typ tre fulla vagnar, så jag rockar.
KOm hem åt hemlagad hamburgarem sen kolla vi på he's the girl.. Den är ganska rolig faktiskt...
Sen så  läte jag i en skum bok.. Men ni får inte veta vilken. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0