FOTTON!!!

Gud vad jag har längtat efter att skriva det igen... Iallafall som jag gjorde förut...
Vi börjar mjukt med en blomma.

   Bilder från när vi kampa...
  Tröjan jag handla på gnesta-dan. JONAS BROTHER,yess.
  Skorna jag fick av storasyster. =)
 Det jag typ använder dagligen..
  Ida's tårta som jag gjorde men som hon sa hon gjort. Jaag skalade jordgubbs "skinnet" och satte i alla mellanrum, som D A...
  Mitt bevis för att jag jobba. Eller då gjorde jag inte det, men jag var på jobbet. Och bara det räknas.
BYE! =)

Kommentarer
Postat av: sandra

jag vet inte heller vrf jag skrattade så mkt. Men kanske för att den stämde så överens med filmen?? Jag var lite knäpp den dagen...tror jag..

2009-06-26 @ 19:17:08
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: Erika

Jag vill ha en sådan tröja!!!!

2009-07-01 @ 17:18:34
URL: http://www.everythingerikas.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0