Drömmar

Jo nu ska jag berätta om två drömmar jag haft. den första så satt jag och kollade på law and order. De skulle fråga en liten flicka vem som skadat henne, hon säger tre namn.. Och jag hörde inte namnen kan jag erkänna. Iaf så flickan bredvid var tydligen en av de dumma, hon förvränder sitt ansikte till en hemskhet och knuffar ner den lilla flickan i vattnet och hon typ dör.
  Sen plötsligt är jag polisen och jag jagar den jävligt snabba flickan. Hon hoppar på en tåg vagn och efter henne kommer den andre som  den snälla flickan sagt var förövarna, det är en han och han kör en mini moppe. Han tar tag i två kablar och sen trillar han och släpas runt, då tar jag plötsligt fram en ång och klipper av kablarna.
  Flickan hoppar av möter den tredje vid ett höghus. De går in och plötsligt står jag utanför medan de puttar ut den snälla flickan från fönstret. (hur hon kom dit vet jag ej) Hon trillar ner 98 våningar men reser sig upp och springer glatt iväg. där sluta den.

Jag vet sjukt men så var den.


Den andra drömmen var att jag åkte moppe skit långt ut på vischan  och där var alla klasskompisar. Jag bodde på hotel och så skulle jag skjutsa hem en tjej och vi åker först in till mcdonalds, vi körde in i huset parkera och beställd. Men det va inte mcdonlads det var en grekisk...
  Jag beställer och hon efter, vi säger samma men tydligen hade köttet tagit slut på hennes så hon fick bara pommes och fick dela kött me mig..
  vi går ut och då är vi i gnesta vid vattnet. 

     

Kommentarer
Postat av: Jennifer

SV; Öh jaa bäst för dig att du nära på ströp dig själv :o nästa gång är du på.

2009-06-27 @ 21:21:36
URL: http://galenbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0