Brännboll.

Idag försov jag mig med en halv timma. Så jag glömde gympa och gissa vad det var... Jo brännboll. Jag räknade poängen (kanske inte så bra men ändå..) och solen stekte, igen. Men det var ju inte med idrott dagen börja.
  Utan läs. JIPPI.. ne men nu tog jag en bok som jag ska läsa ut.. Hette typ flickan i medaljongen.
  SEN var det idrott. Därefter var det so. OCh jag och Linda jobbade på mkt bra medans ca hälften av klassen skällde ut läraren...  eller de klaga..
  LUnch. Ost &skinksås m fullkornspasta (fullkorn=not so good) Senpå rasten satt vi och stektes i solskenet.
    No: vi prata lite och sen blev det betyg jg fick veta att jag kommer hålla mina vg. I både fysik teknik.=)

Sen jobbade jag på bibblan i kanske 1 ½ timma. Med att sätta upp böcker. (jag är inte så bra på det kan jag säga)

På vägen hem kom två fjortisar åkandes på moppe UTAN hjälm, när de körde tillbaka så åkte de som om de tänkte köra på mig. Och duktig som jag är fortsatte jag fram i samma riktning för det fanns två senarion:
1 De svänger
2 de kör på mig och jag anmäler dem. (moahahahah)
Men gissa vad de gjorde, exakt de svängde.

KOm hem åt chips och fixa lite.

Sen kom moster m barn och vi fika och sånt. P.s. tack för presenten.=)

OCh nu är vi här!

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha du ägde dem :)

2009-06-01 @ 18:42:50
URL: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/
Postat av: manboobs

läs något kul, läs min blogg

http://manboobs.blogg.se/

2009-06-01 @ 18:43:10
URL: http://manboobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0