BALEN!

Är ju tvungen att skriva om balen igår asså. Så jag gjorde iordning mig, sen kom Linda och vi åkte iväg, där borta komm mamma springandes och ville fotta. Sen kommer "någon" och skakar min han och säger "hej, känner du igen mig?" Jag tänker till och pling. Det är min kusin! har inte träffat han sedan länge och han fottade oss och fick oxå fottas.
   Sen blev det grupp fotto med SA linda och jag. Det var jobbigt att stå och le och skit.
Vi kom in det blev mat, rostbiff potatissallad och bröd. Som  var faktiskt gott. Till efterrätt var det kladdkaka. Under tiden vi åt var det några som höll tal... alla innehöll att deras klass var bäst.. Då kommer några från klass och säger "visst ni är bäst, men vi är helt enkelt bättre!"

sen blev det dansa och ut för en paus, dansa paus. Och så till vi åkte hem när det sluta vid 11.30 Men det var mkt roligt vi dansa bugg, vals, "jenka" salsa, rumba... Eller vi kallade de sånt... Kan inte säga att det stämde..

P.s. bilder kanske kommer men mamma har fotton... Och bilder från min mobil kommer inte kommma på ett tag för den är dumm och vill inte att det ska funka!

Kommentarer
Postat av: sandra

jag måste se bilderna :D

2009-06-11 @ 20:58:07
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0