Sååå lång tid..

..det tar för mig att uppdatera när jag jobbar oxå.
P.s. tydligen tittar två av syskonen på korv ätar tävling på tv. Den som vann var tydligen uppe i 68 korvar på tio minuter!!! =O
Men anledningen till min ur usla uppdatering är att jag har jobbat sovit och kollat på tv... Men i torsdag så spela jag fotboll, och ehh det gick, eh det ska vi inte ta upp. Plus att jag var jätte dryg mot mamma då oxå.. Så vi dissar torsadgen för att sikta mot bättre dagar.
Och igår GICK jag hela vägen till jobbet i värmen som tog död på mig. Åt mat med storasyster oxå, råkade spilla min dricka innan jag änns hunnit dicka nåt så det var bajs. 
Vi kolla på damfotboll oxå, djurgården mot några i rött som hette typ kr......... djurgården vannn med 4-0.

Och nu så vill jag sjunga att sommaren är varm. Och när det varmt så kommer exem tillbaka och då känner sig någon jag nämner inga namn som känner att hon vore 12 igen för hon kan inte sova för hon kliar sig. SANNINGEN SVIDER OCH KLIAR! ='(

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0