Onsdag=klassträff

Åker till klassträffen ändå efter att jag blivit omplåstrad, men väl framme så måste jag byta plåster och det visade sig att jag inte fått bort all smuts så kvinnan i kiosken hällde en mkt svidande vätska i såret 4 ggr!!! sen så roade vi oss pratade och sånt.. Sen så badade vi med kläderna på jag badade bara till magen madan de andra två doppa sig totalt vilket var ett stort misstag då den ena fick genomskinlig topp och den andres klänning blev genomskinlig nertill. Och om man då har svarta trosor så jaa ni förstår problemet..

Sen så jaa det tog slut fort så jag åkte hem till linda och va där en stund, hon visade mig skräckisar hon ville se och så red vi på hennes häst, eller ne vi red inte vi satt i en vagn men fy så mkt grus som skvätte på oss. Man kunde knappast hållla ögonen öppna och Linda var ju tvungen för att kunna styra men sen kom mamma och hämta mig.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0