Onsdag= jobba

I onsdags så jobba jag som en galning, typ. Tjafsa med ida som senare blev sur och tjafsa med mamma som i sin tur tjafsa med mig. Jag vet bra cirkel.. Men det löste sig och de kom för att äta mat med oss, vi åkte och jag tog kycklingrulle. MMMMmmmmmm =) och så tog jag bröd+rohdiland-sås=himmelskt!!
Innan det så gick jag och bror till tandläkaren som han skulle dit, visade sig att vi kom dit en timme för tidigt. Men han säger till alla att de ändra tiden. så vi fick gå två ggr.
Sen får jag ett sms om att vi i klassen skulle ju ha klass träff vid klämmingen så jag skickar sms som en galning till folk så de ska komma dit medan jag jobbar. sen åker jag hem för att ta moppen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0