Moppe+Ninni=AJ??

ja i detta fall så är det sant... Bror och mamma lyssnade inte så jag blev sur och åkte iväg, drog på för mkt som bror gör och det var grus på vägen och jag bromsa med hand bromsen så ena stunden var det fan jag kommer trilla i nästa stund ställa sig upp och fan jag blöder från handen. Ringer bror och berättar samtidigt som jag får hälla bort blodet som sammlas i handen..
Sen måste jag flytta moppen och väskan utan att använda min vänsterhand den jag använder till allt! Och jag lyckas men då kommer en bil.
 Jävlar tänker man då, för de kommer ju stanna och fråga hur man mår, men puh det var storasysters kompis och gissa vad hon säger i telefonen? joo "okej men jag måste gå Ninni har trillat med moppen" sen hjälper hon mig sätta upp moppen på stödet och säger "du ser nästan lika smutsig som din syster när hon körde moppen första gången" 
sen kommer mamma och bror och de kör hem mig. Och är kommer bilder som hela vida världen vill se.;)
 och sen lite senare
Men iallafall så har jag blåmärken lite var stans på smalbenet, skrapsår och blåbärken på låret skrapsår på armen och på handen. men annars mår jag väll bra..
 

Kommentarer
Postat av: stooorasyster :D

Tuuur att jag har så snälla kompisar! :D

2009-07-11 @ 15:29:28
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com
Postat av: sandra

shit! hur är det nu?? hur kan du skada dig?!

2009-07-15 @ 19:50:38
URL: http://ssandreaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0