Måndag= Åland.

Hejsansvejsan nu är jag här för att berätta om måndagen, dagen vi åkte till åland. =)
eh jaa vi gick typ upp vid 05.00-05.15. för vi skulle vara vid ferjan vid 09.30 och de var en låångt dit.. Och jag sov inget och blev lite hyper kom på ettt skämt: vad är det för skillnad mellan pizza och paj-pizza?? att man kan se innehållet.  det tyckte jag var super kul, men inte syskonenn som snabbt tröttnade på mig och varje gång jag sjöng thriller så slog de mig tre ggr. =( Sen åt vi hemma gjorda mackor, man fick välja mellan skagenröra eller tonfiskröra. Men jag råkade tappa skagen burken och spillde det i bilen och på mina byxor sen tappa jag min macka på mig.. Det gick inte så bra det..

Väl inne var det dags för brunch och OJ vad mkt det fanns att välja mellan!! mackor, spagetti och köttfärssås, muffins, fil, köttbullar och prinskorv, chokladmousse, äggröra, frukter, chokladrutor och mkt mer. Det var jätte jätte gott. =)

Och nu bilder!!
PÅ läkerol jag fick köpa och det syskonen köpte.
 
Och sen lite bilder på själva åland och dittan.



jaa det var nog alla bilder för tillfället, ska sno lite bilder från mamma när hon lagt upp dem på när jag hade roligt med forntida huvudbonader. ;)
Sen åkte vi hem och blabla blablabal bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0