Hejsan alla trevliga. =)

Jaha då var det ett tag sen jag blogga då. Iiiigggeeeennn... Så då ska vi se... Torsdags så möblerade vi om och då blev det vardagsrum=pysselrum. mammas sovrum=vardagsrum. Mitt rum=mammas sovrum. Pysseyrum=mitt rum. Fatta ni?
Och sen på fredag så slappa vi. lördag... Jag kommer inte ihåg, och inte söndagen heller...
Måndag=jobb. Tor=jobb och syster kom. =D Vi plockade smulltron, jordgubbar, blåbär, kursbär OCH kantareller!!! Jippi typ för kantareller är SÅÅ gott spc på macka, men då ska de va stekta;)

Idag så har jag skickat ni så jag ska få electron kort! =)  Jobbat.=/  Typ fått nageltrång på andra stor tån =,( jag vet ricktig tabbe där, jag borde ju lärt mig min läxa men nejjdå.  städat =p  och jag åt faktisk lasange idag! Jag brukar avsky lasange, om den inte är av den vegitariska varianten.. Men denna gång gick det ^^

I morgon ska jag titta på Harry Potter Och Halvblodsprinsen!! =O  Jag vet, tror den kommer va jätte bra. ^^ Jag har bara sätt alla filmer för jag orkar inte läsa alla de där tjocka böckerna.... Memen.

Eh jaa det var väll allt antar jag... Så jupp, byebye.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag och Valle ska kolla på Harry Potter och halvblodsprinsen imorgon :D

2009-07-16 @ 14:21:49
URL: http://galenbloggen.se
Postat av: sandra

kul att du ska se den, jag vill oxå se så jag har bestämmt mig att jag ska göra det. men vet inte riktigt när. Jag får se när det blir :D

sv:vad bra att du är okej!

2009-07-16 @ 15:16:53
URL: http://ssandreaw.blogg.se/
Postat av: stooorasyster :D

Vi är så duktiga syster dyster :)

2009-07-20 @ 09:57:48
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0