Dreams.

Eftersom jag är jag och jag vill inte glömma mina drömmar skriver jag de på bloggen! (såg ni hur mkt jag man kan använda i en mening)
Dröm 1. Börjar med att jag är i affären och köper damsugare och biskvier, dammsugarna är i ett mkt långt förpakning.
Ninni> nn    det är var ninni från huvud till mage och så här långt var paketet med damsugare ddddddddddddddd
            nnn                                                                                                                                                      ddddddddddddddd
              n
           nnnn
           nnnn
            nnn
Gämfört med mig så STORT. Sen ska jag och min syster åka tåg till kina, men vi hittar inte plötsligt ser vi vår perong 12.12.12. kliver av och där ser vi jätte stora hamstrar som springer i jätte stora hjul som springer för på hjulen finns en staty av en roddare som årorna rör sig när hjulen snurrar. sen sitter vi oss på elefatnter men min spricker för de var balonger. Sen går vi till en balkong och nedanför finns vatten och jultomtar. Men det är sälar i jultomtedräkter. Fast inte vanliga sälar utan manga/data sälar. Sen vakna jag!

Dröm 2. Vi sitter i bilen hela familjen och sen hittar vi kostymer så vi byter om och målar ossi ansiktet går ut och BOOM vi är på mammas jobb. Det visar sig vara halloween och de har tipspromenad så vi hamnar i lag, och sen skaffar man mynt för varje rätt man har. Så vi går in till fängelse hålan där det sitter folk och leker. och så vakna jag av att lillan väckte mig.

Det var drömmarna for now.                  

Kommentarer
Postat av: stooorasyster :D

Du är ju inte lite crazy :P

2009-07-20 @ 09:55:57
URL: http://kristinahlstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0